úterý 8. října 2013

Tentokrát to nezvládnu

Chtěla jsem napsat něco o Pradědově 100. Jeseníky jsou moje srdeční záležitost. Líbila se mi trasa, organizace, zázemí, organizátoři i spoluběžci. Ale nedokážu o P100 psát. 
Zážitky čerstvé jsou neustále vytlačovány nostalgickými vzpomínkami na léta, kdy mi bylo *teen. Když jsem se toulala po horách sama nebo s kamarády, kdy jsme čistili prameny nad Jeseníkem, jedli třešně a zapíjeli je mlíkem, koupali se v potoce, bloudili a znova nacházeli cestu, vykutáleli z koryta Bílé Opavy plnou vlečku pneumatik, mokli a znova usychali na slunci, spali tam, kam jsme zrovna došli, ujížděly nám vlaky, protože nám zamrzly hodinky ...
Nostalgické vzpomínky mě brzdily už cestou, ale vlastně mi pomohly k titulu "číselný labužník" , (udělený odborníkem největším), ke kterému se hrdě hlásím :-)

Takže sorry, o Pradědově 100 si počtěte na jinde, nebo se jí příště zúčastněte (já tam budu).

8 komentářů:

  1. Jani, bylo to fajn te videt.. kdyz jsem odchazel brzo rano, tak jsi sotva usnula.. videl jsem tvuj diplom na lavicce a hluboce smekl.. Moc hezky to bylo.. a to jsem nemel zadny takhle hezky vzpominky.. Zase nekdy.. 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. doufám, že brzy, jsem na řadě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, vyhlas P100 2014 jako akci běžeckého kroužku a sejdem se tam všichni :o))
    Doufám ale že se v neděli alespoň osobně podělíš o nějakou tu historku z trati... Jinak velká gratulace k pěknému výkonu!
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyhlašuju Pradědovu 100 2014 jako oficiální akci BK
      trénujte (hlavu)

      Vymazat
  4. Ach ty vzpominky - nekdy me to taky prepadne: kradeny jablka ze sadu a brambory z pole na konci leta, noci pod sirakem pod nebem plnym hvezd, spradani nekonecnejch planu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sny a ideály ... ale některé nám zůstaly :-)

      Vymazat
    2. myslim, ze jich zustala velka vetsina.. proto jsi zabrzdila.. bylo ti moc hezky.. a kam spechat, ze:)? ...jeste jednou, at se dari!! 12:)

      Vymazat
  5. Díky za tvoje řádky, vzpomněla jsem si na sebe, když mi bylo ¨teen :-) Péťa

    OdpovědětVymazat