středa 12. srpna 2015

ITALSKÉ TRÉNOVÁNÍ NA H8



Na každou naši rodinnou dovolenou se strašně moc těším, ale zároveň mám obavy z toho, jak dopadne můj běžecký trénink. Povětšinou bývá náš program našlapaný tak, že na běh nezbývá čas a síla. A to mě čeká po dovolené Hostýnská osma!
Letos se to ale konečně povedlo skloubit a takhle to vypadalo:
Rozcvička


Občerstvovačka
sběr suvenýrů
vzhůru na Monte Pizzo Collo
Lago di Garda
...a nahoru
...a dolů
a zase občerstvovačka - ta nejlepší!

...a H8 -horko stejné, kopečky menší, občerstvovačky vynikající!
...radost? - VELIKÁ!!!

4 komentáře:

  1. !! velka gratulace! Ona skvela priprava, dela divy!!
    Rekl bych ze nejdulezitejsi bylo to piti tuplaku piva! MSF! At to beha..12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Díky moc!
      Ital se ptal, jestli chci picolo. Jsi už velká, mami - na to syn. Tak donesl větší, než jsem čekala. Ale pochlapila jsem se!

      Vymazat
  2. Parádní fotky, už se těším na vyprávění zážitků cestou do Dolní Lomné :-) A odkdy piješ pivo, Tino? :-)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzala jsem si přiklad z Jany!
      V tom horku se ani nic jiného pít moc nedalo.
      Měli i análkolika, ale chuť nic moc.

      Vymazat