středa 31. května 2017

Den řeky

Moravice.
Jak jsem psala minule , tentokrát to vyjde.
Autobus z Opavy (Těšínská MHD) jede 5.7. v 7:28, na Ovčárně je 9:15. Na soutoku kolem půlnoci, plus mínus nějaká ta hodina (spíš plus :-))
Trasa zhruba takhle , něco kolem 100 km, drobné operativní korekce a zastávky na pivo určitě budou. Možná se mi povede domluvit i "přítele na telefon" pro případnou evakuaci.
Pokud by se ke mně chtěl přidat nějaký přespolní, může u nás před i po přespat (ale celý autobusový zájezd k nám nevejde :-))

Moravici zdar!

Velký kotel, tady pramení









3 komentáře:

  1. Mě se to moc líbí, do tabulky jsem se zapsal, ještě to musím vyjednat doma, ale děti budou na táboře, tak by to snad mělo být OK. Jako přespolní rád využiji nabídku na ubytování před a po. Díky moc
    Mm

    OdpovědětVymazat
  2. To tak vidím, že z Bílčic už pojedu autobusem :o)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat