pátek 3. srpna 2018

Znovu ověřeno, funguje to.

Určitě to znáte. Jedete někam na kole/koloběžce a vítr fouká proti vám. V okamžiku, kdy se obrátíte na zpáteční cestu, obrátí se i vítr

Koloběžkou podél celé řeky Opavy jsem nakonec nejela. Musela bych sama, protože když si zbylí dva slibovači přečetli, jak je ta trasa dlouhá, raději se zranili, aby měli výmluvu. Zbabělci. Vždyť to bylo po proudu, tudíž s kopce.

Část trasy jsem už měla projetou od minula, na občerstvovačce jsem navázala kontakt, takže výčepnímu stačí, když mě vidí a už točí, a to jsem ani nejela v klubovém dresu. Udělala jsem zkratku, nejela jsem k pramenům, i tak to ale byla pěkná odpolední vyjížďka.

V sobotu jsem přemluvila k vyjížďce Vaška, říkal ale max.50km a z kopce. Nakonec to bylo skoro 63, ale jelikož jsme sledovali přítok Opavy, řeku Opavici, tak opět samozřejmě jenom dolů.

V neděli už ale nechtěl, k soutoku Opavy s Odrou jsem proto vyrazila sama. Řekla bych nejméně příjemná část. Žádný pořádný sjezd jako v předchozích úsecích, již zmiňovaný protivítr a cyklostezka místy dost kamenitá. Nicméně, soutok dobyt.



Kdybyste chtěli někdo zažít dobrodrůžo, ráda vám udělám kolobko-průvodce.

Žádné komentáře:

Okomentovat