neděle 4. srpna 2013

Potřetí. A naposled?

Seriál Horská výzva vyvrcholil o víkendu posledním závodem v Krkonoších. Předpovědi slibovaly vedro a taky že jo. Naplnila jsem proto batůžek vodou a sebe birellem, oblíkla tričko s krátkým rukávem a bundu jsem nechala doma. S předsevzetím tentokrát nezabloudit vyrážíme s Vláďou v 22:30 na trasu. Nikde žádný sníh, žádné bláto, jsem vůbec na Horské výzvě? Parádní široká cesta, do kopce to je, ale není to žádný zalamovák, zařazuju tedy nejvyšší rychlostní stupeň. Čím víc toho zvládnem, než nastane největší vedro, tím líp.
Tím jsem trochu Vláďu překvapila. Očekával spíš obvyklý pomalý začátek a mírné zrychlení v poslední čtvrtině. Trochu si cestou stěžoval, že ho ta pizza, kterou si dal k večeři, tlačí v žaludku. Nakonec na ni odběhl celý závod, na občerstvovačkách kromě dvou sušenek nic nejedl a jídlo, které měl v batohu donesl zpátky do cíle. Možná je to dobrý tip pro výživové poradce - 68 km v Krkonoších na pizzu 4 druhy sýrů :-)
Jasně, že mi to tempo nevydrželo. Ale zase jsme si mohli vychutnávat krásy Krkonoš. Noční kamenitá stezka, šumění vodopádu (jenom zdálky, nebloudili jsme), svítání na hřebeni, nádherné výhledy. Teplota stoupala, v lese to ale nebylo tak strašné. Jenom ty otevřené prostory byly úmorné.V závěru se mi na kamenité pěšině ve svahu trochu motaly nohy, sjezdovku do cíle jsem ale seběhla rychleji, než kdybych měla obuté lyže :-)
Trochu jsme si odpočinuli, najedli se. Vláďa a Pavlína s Pavlou museli jet domů, byla jsem tedy pověřena převzetím případných cen. Holky byly v celkovém hodnocení třetí, my jsme asi taky měli bednu jistou, po dvou závodech jsme byli čtvrtí a druhá a třetí dvojice nestartovaly. Přetrpěla jsem nekonečné horké odpoledne, koncerty, trochu se zavodnila, nechala si namasírovat záda.
Holkám jsem cenu převzala, vyhlašování kategorie mix mě ale trochu překvapilo. Na druhém místě vyhlásili tým, na který jsme po dvou závodech ztráceli asi 80 bodů a v třetím závodě nenastoupil v původním složení (nemohl získat další body) a na třetím tým s 325 body. My jsme měli už po dvou závodech 320. Nějak se mi to nezdálo, zaběhli jsme celkem dobře, podle mého názoru by to mělo být za víc než 100 bodů. Zeptala jsem se tedy pořadatele, zda někde nedošlo k chybě.
"Podíváme se na to po vyhlášení."
Po vyhlášení se jdu zeptat znovu.
"Teď nemám čas, musím vyplácet peníze. A ani nemám ten soubor. Kteří jste byli?"
Jak to asi tak mám vědět, výsledky nikde nevyvěšují, spíkr v cíli hlásil jenom: dobíhá další dvojice.
"Výsledky jsou na internetu"
Taky dobrý. No nic, domluvili jsme se s J.W., polovinou týmu vyhlášeného na druhém místě. Říkal, že si taký myslí, že to mělo být jinak a že by jej netěšilo mít doma trofej, která možná patří někomu jinému. Mám tedy ceny za druhé místo podmíněně u sebe, až pořadatelé zveřejní výsledky, buď si je necháme, nebo pošleme dál, nemáme to k sobě daleko :-)

Celkově hodnotím seriál Horské výzvy jako pěkný zážitek, pokud byste si to chtěli prožít taky, Vláďa hledá na příští rok parťačku :-)

1. Pěkný pěkný, gratulace k (snad) 2.místu - to pořadatelé očividně nezvládli. Ale nějak se mi nechce věřit, žes tam byla naposled :o))
    Jiřík

2. Lépe bych to nenapsal :-). Děkuji ti za úžasné společné zážitky. A třeba zase za rok :-)) Vláďa

1. taky se mi to s tebou líbilo, raději si ale zkus někoho najít, napíšu ti skvělé doporučení :-)

2. Loni Pavlína, letos Jana...a žádná už nechce podruhý :-) :-) to je nějaký podezřelý...asi je moc honíš Vláďo.

mapo

3. naopak, chci dopřát to potěšení běžet s Vláďou i jiným :-)

3. Gratuluji! To jsou výkony, které mi připadají jako z jiného světa :-)

1. Taky že jsou! Jana je totiž maskovaná Elfka!/tak jí totiž říkáme v našem běžeckém sdružení/!

4. Gratuluji k parádnímu výkonu. :-)
    Jinak si myslím, že pořadatel, který řekne závodníkovi, že na něj nemá čas, by snad ani neměl být pořadatelem :-((

5. je fakt, že organizace nebyla zvládnutá na 100%, ale nejdůležitější jsou zážitky a ty byly parádní :-)

6. Moc hezky! Gratulace!
    Tedy hlavne smekam pred tim, jak jsi v klidu vzala ten "organizacni neklid" :) pri vytvareni celkovych poradi a poradatelske odpovedi.. holt ta zkusenost, klid a pohoda..:)
    Drzim palce do dalsich zavodu! 12:)

1. Honzo,ten klid mi dává ultra, musíš to znát taky. A stejně jde víc o zážitky než o suvenýry :-)