úterý 7. srpna 2012

Přátelé, běhejte

Pořádání závodů je mnohem fyzicky a psychicky náročnější, než jejich absolvování. Náš oddíl pořádal 5ti etapové závody v orientačním běhu ve čtyřech dnech + vložený sprint + 5ti etapový závod v trail-o. Protože jsem byla zodpovědná za přihlášky a rozlosování startovních listin, platby a s tím související věci, zabralo mi to celkem dost času. A protože jsem byla asi 90% pořadatel trail-o, zabral mi tento zbývající čas. Kromě toho jsem chodila ještě do práce a malinko se starala i o domácnost. V posledních dnech před závody jsem spala max. 4 hodiny denně. Pár lidí se mě ptalo, jak to můžu zvládnout. Napřed jsem neznala odpověď, ale časem mi to došlo. Vždyť to byla jenom taková trochu delší Silva Nortica. Takže přátelé, běhejte a těšte se z toho a zvládnete všechno :-))

1 komentář:

  1. ...a zase má pravdu! Už se těším na společný výběh. Je mi pak hned líp!

    OdpovědětVymazat