úterý 19. srpna 2014

Slezský (skoro) maraton

No, co byste chtěli vědět?
Slezský maraton vlastně maraton nebyl, protože měl jenom 40,5 km.
Ale zase jsme si to vynahradili kopečkama.
Počasí bylo k běžcům laskavější, kvúli horku asi nikdo nevzdal.
Beskydské louky krásně voní, kromě té, kde pálili nějaký bordel.
Výhledy taky dobré, kopce jenom čtyři, značení bezchybné.
Povzbuzovači na trati taky dobří, je těžké přejít do chůze pod dohledem :-)
Občerstvovačky byly taky v poho, jenom by si obsluha nemusela v ionťáku umývat ruce i s flaškama.
Zelňačka v cíli, no dobře, možná by mi víc chutnala klobáska :-)
Ale pivo bych raději desítku, dvanáctka je až moc.
Na stupních vítězů jsme nebyli, tentokrát jsem byla jedna dva v kategorii já.
V tombole jsme taky nevyhráli, asi máme všichni štěstí v lásce.

52, 12, 90, 16, 41 ( holek je vždycky míň :-))


2 komentáře:

  1. Tož pěkné to bylo, hlavně ty dlouhé seběhy jsem si užíval :o) A vzhledem k tomu, že to bylo jen týden po H8, tak si myslím, že jsme to všichni zvládli s přehledem.
    Teď už můžeme netrpělivě vyhlížet B7, viď Tino? :o)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhlížím, až se mi z toho rosí brýle a uzdravujou palce z H8!

      Vymazat