neděle 12. února 2012

LH24


LH24 není akce pro mě, asi zůstanu u letních akcí.
Start posunutý 3,5 km od HPB do Malenovic, dobře, je třeba se zviditelnit, ukázat se sponzorům. Prohlášení LU, že nás „pomalou chůzí“ zavede na trasu k HPB určitě nikdo vážně nebral, alespoň měli ti první volnou cestu. A potom už naostro, jedním vyšlapaným klouzavým chodníčkem nahoru (lepší než nesmeky byly orienťácke boty s hřeby) původně slibované občerstvení nahoře pár dní před závodem zrušili,byla tam jenom zima a vítr, že mi pití v camelbaku zamrzalo. No a potom následoval seběh rozbitou cestou podobnou oranici, takže bežet dolů nebylo zaodměnu, ale za trest. K tomu davy turistů a psů, protože bylo pěkně, bohužel ne všichni měli pochopení pro nějaké běhající extrémisty.
Protože jsme si chtěli dopřát komfort, koupili jsme si pokoj místo 1x2m ve společných prostorách (měli to vypáskované opravdu 1x2m bez uliček). Dvoulůžák na hotelu HPB stojí 1240/noc, k tomu nám napočítali ještě parkovné 40/auto/den a snídaňový raut stál 90/osoba  (nic moc za ty peníze).No a aby nám pobyt zpříjemnili, zastavili po dobu závodu výtahy, takže jsme se chodili převlékat a najíst do 5. patra po schodech (a nemyslím si, že by tento krok nekonzultovali s pořadateli). Ještě měl každý závodník nárok na dvě polévky , ale 10:15 už jste ji nedostali (závod byl od 10 do 10). Vypadá to, ze mě v HPB viděli naposled.
Dala jsem to do tmy 3x, potom jsem se rozhodla, že B7 je až v září, takže to tentokrát jako trénink stačí :-))
Organizačně to měli zvládnuté lépe než B7 (taky tam bylo míň lidí), ionťáku dostatek, velmi dobře značená trasa, ale asi by se neměla měnit pravidla během závodu, že má mít každý dvě čelovky a ne jenom náhradní baterie mohlo být v pokynech od začátku. (Že nedokážu baterky vyměnit v noci a v mrazu napadlo i amatéra, jako jsem já a dvě čelovky jsem měla)
Tričko velikost S ale zase neměli a když v neděli ještě ve 12 nezačalo vyhlášení výsledků, jeli jsme domů a ani jsme nezatleskali vítězům

1 komentář:

  1. Taky zkušenost. Aspoň ti příští rok zbude volný termín v kalendáři.

    OdpovědětVymazat