sobota 3. května 2014

Závodivý týden

Nejdřív jsem závodila s časem, abych všechno zorganizovala a stihla připravit na příjezd rodiny z Brna na začátku týdne a pak odjezd nás do Brna ke konci týdne.
Povedlo se a tak jsem mohla běžet náš Štěpánkovický lesní kros v neděli a pak ve čtvrtek v Boskovicích Běh za sedmizubým hřebenem.
Vždycky, když běžím někde v okolí, tak mám děsnou trému. jinak to nebylo ani v neděli. Ještě že zbytek rodiny tvrdě zařezával, protože na záchod by se asi hned tak nedostali. Když už nebylo co, tak jsem vyběhla na hřiště, kde byla prezentace. Ovšem až za hodinu. Díky trémě jsem si špatně přečetla propozice. Klasika.
   Pozdravila jsem se postupně se všemi známými, dorazil i Zbyňa s Bárou, David i Luboš Markovič /táta jedné mojí žačky, kterého jsem v pátek ukecala, že má přijet/.
   Asi něco bude na tom, že běh prožívá boom. V kategorii ženy bylo 14 kousků, oproti minulým letům, kdy jsme tam s Janou a Verčou nebo Jarkou byly samy.
Se Zbyňou na startu

Na Albertovci

Pamětní medaile - 30. ročník běhu
Medovník za 2.místo v kategorii nad 35 let.
Čas sice zase o kousek lepší než vloni, ale Jana by byla i letos jasně 1.!
Takže jí tímto virtuálně blahopřeji !



 Na čtvrteční májový závod do Boskovic jsem se přihlásila hlavně proto, že mi tam slíbili 30% slevy na Salomon a taky proto, že se tam uvidím s Renčou. Vzala jsem s sebou celou rodinu a každý si užil. Kluci jeli na kole a užili brodění i defekt, holky pozorovaly vypracované zadky běžců a ochutnávaly Černou horu, Ludvík testoval uzeniny na grilu, já testovala nové botky, které mi kluci ze Salomonu PŮJČILI na celý den. Běhaly samy, takže jsem se rozhodla si je nechat.
Abych nezapomněla, navštívíli jsme i místní soukromý zámek a židovské městečko.
Největším překvápkem byla trasa závodu. Město, westernové městečko s kovboji po trati, Pilské údolí s klapajícími mlýnky a vodníky, dvoukilometrový kopec do obory, anglický a francouzský park, nádvoří zámku, židovské městečko a cíl na náměstí s Jankem Ledeckým naživo!
Paráda!
Kdybych se kochala o 1:31 minuty míň, mohla jsem být třetí.
Tak zase příště!
Boskovický zámek


S Renčou před startem

To není tak, jak to vypadá. Je to úprk do cle!

Na trati


Bylo to moc hezké. Vyšlo počasí, setkání s přáteli i s časem 1:03:46 jsem spokojená
Příští rok určitě znovu!
Ještě jsme totiž nestihli projít to Westernové městečko.

6 komentářů:

  1. Pěkně tomu dáváš Tino, stává se z Tebe závoďák :o) Gratulace k bedně a k novým botům :o)
    Jiřík

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc!
    Jsi mým hnacím motorem, tak se musím snažit!

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt sis ty botičky nechala? :D Začíná to běhání být levný koníček co? :D
    Jak píšeš, úžasný závod, krásná trať, skvělá atmosféra, nic nechybělo :)
    A ještě jednou velká gratulace k medovníku!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechala. Tedy, dali mi funglovky. Dostala jsem bolestné za úraz, tak jsem ty peníze, co jinak kazí charakter proměnila v červené běhací lodičky. Teď se sžíváme.Moje krosovky už mají odběháno a v něčem tu B7 běžet musím, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se ty boty přesně jmenují? Vypadají pěkně:o)
      Jiřík

      Vymazat
    2. Salomon S lab XT 6
      Zkoušela jsem je najít v Číně, ale nenašla.
      Pak jsem se bavila s několika lidmi a ty čínské speedcrossy už po půl roce šili.Tak jsem obětovala bolestné za ruku a koupila si lodičky a kabelku:-)

      Vymazat