neděle 23. září 2012

Po stopách Emila Zátopka

O tom, že prožiju tak fantastický zážitek se mi ani nezdálo.
Už vloni mi kamarád, který dělá na Běhu rodným krajem Emila Zátopka sběrače mrtvol, nabídl, abych si ho zaběhla.
To jsem ale byla ještě běžecké miminko a na vzdálenost 22,3 km s pěkným převýšením  jsem se ještě necítila.
Letos, podpořena holkama z Pimu jsem se tedy v sobotu 15.9. splu s Ludvíkem vydala do Kopřivnice. Čekala jsem, že dorazí i přihlášená Katka, ale asi jí do toho něco vlezlo.
Startovala paní Dana Zátopková a když šla k bráně, tak mně chytla za rameno a řekla:" Nezapomeň dýchať, děvčico!"
Tak jsem dýchala, funěla a do toho šíleného kopce na Jičínku jsem málem vypustila duši. V půlce kopce jsem doběhla pohledného chlapa v zeleném dresu. Protože jsem komunikativní, tak jsem až na vrchol komunikovala. Když se kopec začal překlápět, tak se chlap konečně odvážil promluvit:"Parles vouz Francois?"....tak nic. Tak ahoj!
A pelášila jsem posledních 6 km z kopce dolů do Skanzenu v Rožnově.
Tam mně zase vítala paní Dana. Tak jsem si hned řekla o podpis a chvilku jsme poklábosily.Je to úžasná a velmi skromná dáma.

Vyhlašování vítězů proběhlo také za její účasti na pódiu s cimbálovou muzikou.

Já se sice na bednu nevešla, ale čas 2:06:33 mi udělal radost(ten kopec byl fakt dlouhý a vysoký).
Závod byl perfektně zorganizovaný, fantastičtí pořadatelé na občerstvovačkách a skvělí fanoušci podél celé trati (babiny s motykami, cimbálka, děcka s maminama,cyklisti i kolemjdoucí...)
Prostě bezva zážitek a příště pojedeme všecky tři!
Tina

Žádné komentáře:

Okomentovat